Playlista

wtorek, 8 października 2013

Rozdział 6

   Niestety koncert dobiegł końca. Bawiłam się na nim naprawdę świetnie. Żałowałam tylko że nie mogłam wejść za kulisy. No, ale trudno. Wyszłam właśnie z hali. Gadałam z Natalią i Kubą.
- Ten koncert był genialny! - Zachwycała się Natalia.
- Co o nim sądzisz Kuba? - Spytałam przyjaciela.
- Było całkiem spoko, tylko przez te wszystkie piszczące dziewczyny chyba ogłuchłem. - Zaczął się żalić.
- Spokojnie nic ci nie będzie. - Zapewniłam go.
- Kendall wystąpił najlepiej. - Natalia żyła już w swoim własnym świecie i w ogóle nie zwracała uwagi na to co się dzieje dookoła.
- Wszyscy byli świe... - Nie dokończyłam bo wpadłam na jakiegoś chłopaka. - Przepraszam nie widziałam cie. - Powiedziałam zawstydzona, a chłopak się do mnie odwrócił. Nie wierzyłam w to co zobaczyłam. Moim oczom ukazał się Logan Henderson z Big Time Rush!!!
- Ty... ty... ty... - Zaczęłam się jąkać. - Jesteś Logan Henderson!!  - Mówiłam po polsku. W ogóle nie zwróciłam uwagi na to że Logan mnie nie rozumie. Szybko jednak zrozumiałam swój błąd i mówiłam w języku który chłopak zrozumie.
- Przepraszam, nie zauważyłam cię.
- Nic się nie stało, zdarza się. - Odpowiedział i się uśmiechnął. Jak ja kochałam ten jego uśmiech.
- Jestem Nadia, a to są moi przyjaciele Natalia i Kuba. - Przedwtawiłam nas
- Ja jestem Logan, ale pewnie już to wiecie. Jesteście Rushers, prawda?  - Zapytał.
- Tak byliśmy na waszym koncercie. - Do rozmowy wtrąciła się Natala.
- I jak wrażenia? - Spytał Logan.
- Było świetnie. Naprawdę daliście niezły występ. -Pochwalił chłopaków Kuba.
- Gdzie gracie następny koncert? - Spytałam.
- W Berlinie. Jutro wyjeżdżamy. - Odpowiedział mi.
- Logan! Logan! Logan! Logan! - Ktoś zaczął wołać Logana i biec w naszą stronę. Po chwili zobaczyłam że był to Kendall.
- Hej stary musimy już wracać do hotelu... o cześć. - Przywitał się z nami.
- Ty jesteś Kendall z Big Time Rush!! - Zaczęła krzyczeć Natalia. Kendall zrobiła tylko lekko zdziwioną minę.
- Tak jestem Kendall. Widzę że mamy tu moją fankę. - Powiedział i uśmiechnął się do Natali. A potem zwrócił się do Logana:
- Logan musimy już wracać do hotelu.
- No trudno. Trzeba się zbierać. - Powiedział zasmucony Logan, a po chwili dodał. - Przyjedziecie na nasz koncert do Berlina?
- Bardzo bym chciała, ale nie wiem jak zdobędę bilet i czy mnie rodzice puszczą. - Odpowiedziałam
- Ja mam tak samo. - Dodała Natalia.
- Luzik. My zajmiemy się biletami. Wam pozostaje tylko przekonać rodziców. - Powiedział wesoło Kendall. A ja nie mogłam uwierzyć w to co usłyszałam. BTR chcieli nam załatwić bilety na ich koncert. Chciałam aż pisnąć z radości, ale uznałam że tego nie zrobię, bo jeszcze się mnie chłopaki przestraszą.
- Zawsze warto spróbować. - Z moich myśli wyrwał mnie głos Kuby.
- To pogadajcie z rodzicami. Myślę że się zgodzą. - Dodał Logan.
- A jak się z wami skontaktujemy? - Zapytałam.
- Daj telefon, zapiszę ci swój numer. - Odpowiedział mi Logan, a ja posłusznie podałam mu mój telefon.
- To pogadamy z rodzicami i dam ci znać. - Powiedziałam. Byłam w lekkim szoku, sam Logan Henderson dał mi swój numer telefonu.
- No to do zobaczenia. - Powiedział do nas Kendall.
- Cześć! - Odpowiedziała Natala.
- Narka. - Kuba.
- Cześć, czekam na telefon. - Powiedziała do mnie Logan, a ja myślałam że zaraz dostanę zawału. Logan czekał na telefon ode mnie...
---------------------------------------------------------------
No i jest wyczekiwany 6 rozdział. Jak myślicie czy nasi bohaterowie pojadą do Berlina? Umawiamy się tak jak ostatnio 5 komentarzy = nowy rozdział. ;)

9 komentarzy:

  1. Świetny rozdział.
    Czekam na nn.
    Myślę że pojadą do Berlina na ich koncert =D

    OdpowiedzUsuń
  2. yyyyyyyy.... Myślę że do Natali bardziej pasuje Logan (pozatym fajny rozdział, czekam nn), coś czuję że niedługo coś się w tym zmieni XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział wspaniały. Cieszę się, że bohaterowie dobrze się bawili.
    I widzę, że zaczynamy szantażować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na kolejny. Ja chyba wiem co będzie :D Hihihi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawaj kolejny :* / Wilkowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale, fajowy, ale extra z tym koncertem i chłopakami ;* dawaj kolejny/ panda

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaki fajny!! Zazdroszczę im strasznie no i...chciało by się do Logana nr <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak mnie wciągnęło , że nie mogę oddychać :D // OOliwia Schmidt Kamińska :)

    OdpowiedzUsuń