Playlista

sobota, 5 października 2013

Rozdział 5

Dwa tygodnie później
   Został jeden dzień do koncertu. Te dwa tygodnie minęły bardzo szybko. A już jutro spełni się moje marzenie. Przez ostatnie dwa tygodnie nie dało się ze mną rozmawiać na inne tematy niż koncert. Gadałam o tym ze wszystkimi członkami mojej rodziny. Mój brat powoli zaczynał mieć mnie dosyć, tak samo moja siostra i rodzice. Więc siedziałam u siebie w pokoju i gadałam przez telefon z Natalą. Wiadomo o czym :) Gadałyśmy dobre dwie godziny, nie wiem nawet czy nie więcej. Kiedy skończyłyśmy gadać, spojrzałam na zegarek. Wskazywał 18. Ale ten dzień szybko zleciał. Chciałam zejść na dół i zrobić sobie coś do jedzenia, ale w tym samym czasie zadzwonił mój telefon. To był Kuba. Oczywiście odebrałam.
- Hej Kuba, co tam? - Spytałam.
- Mam dla ciebie dobrą wiadomość. - Powiedział.
- Jaką? - Spytałam zaciekawiona.
- Zdobyłem bilet na koncert. - Odpowiedział, ja od razu zaczęłam się cieszyć.
- No to super, ale się cieszę. - Odpowiedziałam z wielkim uśmiechem.
- Ale najlepsze jest to że mama miejsce obok ciebie i Natalii. - Dodał po chwili. Po jego głosie stwierdziłam że był zadowolony.
- Genialnie. Dobra ja kończę, muszę iść coś zjeść bo zaraz padnę. Pa pa. - Pożegnałam się z przyjacielem.
- Pa, do jutra. - Opowiedział i się rozłączył.
   Zeszłam na dół i zaczęłam robić sobie tosty. Oczywiście mój kochany braciszek jak tylko usłyszał że robię coś do jedzenia musiała zejść na dół.
- Hej siostrzyczko. - Powiedział.
- Cześć, co byś chciał? - Zapytałam.
- A nic tam, wiesz trochę zgłodniałem. - Odpowiedział Igor.
- No to częstuj się. - Powiedziałam, a na jego twarzy pojawił się uśmiech.
   Kiedy jedliśmy przyszła jeszcze Ewa i się do nas przyłączyła. Zjedliśmy wszystko, a potem kłóciliśmy się kto ma zmywać. Wypadło na mnie. Kiedy pozmywałam poszłam się wykąpać. Zajęło mi to jakieś 20 minut. Potem poszłam do siebie i pooglądałam telewizję. Około 23 położyłam się spać.
Następnego dnia
   Wstałam o 10.00. Zjadłam śniadanie i poszłam wziąć szybki prysznic. Potem zaczęłam szykować się na koncert. Ubrałam dżinsowe spodenki, koszulkę na krótki rękaw z napisem "Live your life, 24/Seven" i niebieskie vansy. Włosy zostawiłam rozpuszczone. Spojrzałam na zegarek. Była 15, koncert zaczynał się o 18. Zabrałam potrzebne mi rzeczy i wyszłam do Natalii. Zapukałam do drzwi. Po chwili otworzyła mi moja przyjaciółka. Była ubrana w dżinsy, różowe conversy i białą koszulkę na ramiączkach. Posiedziałyśmy chwile u Natali i poszłyśmy po Kubę. Przed halą byliśmy o 16. Było tam pełno ludzi. Wszyscy zaczęli wchodzić do hali i zajmować swoje miejsca. Wszyscy z niecierpliwością czekali aż zacznie się koncert. Nagle zgasły światła i zaczęli zapowiadać występ Big Time Rush. Wszystkie dziewczyny zaczęły piszczeć, ja byłam jedną z nich. Natala tak samo. Chłopcy pojawili się na scenie i  zaczęli śpiewać Confetti Falling. Brzmieli świetnie na żywo. Potem zaśpiewali jeszcze Time Of Our Life, Windows Down, Elevate i Till I Forget About You. Później była krótka przerwa. Po przerwie chłopcy śpiewali kilka piosenek akustycznie. Zrobiłam masę zdjęć i nagrałam kilka filmików. Bawiłam się tak dobrze, że w ogóle nie zwracałam uwagi na to która godzina. Czas przestał się liczyć. To były nie zapomniane chwile.
----------------------------------------------------------------------------
No i nareszcie koncert!! Boże jak ja bym chciała żeby taki koncert naprawdę się odbył. Jesteście ciekawi co będzie w następnym rozdziale? Umawiamy się tak 5 komentarzy i dodaje nowy rozdział. ;)

8 komentarzy:

  1. Dawaj kolejny/WILKOWA

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! SUPER!!!!!! No w końcu jest ten koncert. Chce wiedzieć co sie zdarzy w następnej części a szykuje się coś fajnego :) ~Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mi się wydaje, czy dziewczyny w jakiś sposób zdobędą wejściówki, aby mogły pogadam z chłopakami z BTR ? ^^
    Dodawaj kolejny szybko !

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu ten koncert! Rozdział suuper! Ciekawe jak się spotkają z chłopakami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawaj dalej, aż jestem ciekawa kiedy się spotkają z chłopakami/ K.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń