Playlista

sobota, 18 stycznia 2014

Rozdział 16

Hej, od razu chcę was przeprosić, że nie było rozdziału tydzień temu. Nie miałam weny, ani czasu żeby go napisać. Ale obiecuje, że to się nie powtórzy :)
No to teraz już zapraszam na rozdział.
  ------------------------------------------------------------------------
 *Oczami Kendalla*
Wyszedłem ze swojego pokoju i skierowałem się w stronę pokoju Natalii i Nadii. Zapukałem niepewnie. Zacząłem się denerwować, co się stało z moją pewnością siebie? Po chwili usłyszałem "proszę" więc wszedłem do środka.
- Cześć Natalia możemy porozmawiać? - Zapytałem.
- Tak jasne. - Odpowiedziała uśmiechając się.
- To ja nie będę wam przeszkadzać. - Powiedziała Nadia i wyszła z pokoju.
- O co chodzi? - Zapytała Natalia.
- No.. więc chciałem.. zapytać czy... - Zacząłem się jąkać.
- Kendall powiedz spokojnie o co chodzi. - Powiedziała Natalia.
- Chciałem zapytać czy może chciałabyś się ze mną umówić? - Powiedziałem wreszcie.
- Tak, bardzo chcę się z tobą umówić. - Powiedziała, ja się szeroko uśmiechnąłem.
- Naprawdę? - Zapytałem.
- Tak, naprawdę, to kiedy się spotkamy?
- To może dzisiaj po naszym koncercie? - Odpowiedziałem.
- Ok niech będzie, a gdzie pójdziemy. - Spytała.
- Zobaczysz. - Odpowiedziałem i się do niej uśmiechnąłem.
- Już się boję. - Powiedziała i zaczęliśmy się śmiać.
- Ok, no to zobaczymy się później, pa. - Powiedziałem i wyszedłem z pokoju.
   Wróciłem do pokoju, siedzieli tam Nadia z Loganem. Po chwili Nadia wyszła i zostałem sam z Loganem. Opowiedziałem mu moją rozmowę z Natalią.
*Oczami Nadii*
   Wyszłam z pokoju chłopaków i pobiegłam do swojego pokoju, musiałam się dowiedzieć o czym rozmawiali Kendall i Natalia. Wpadłam do pokoju i krzyknęłam:
- O czym gadaliście?!
- Boże! Dziewczyno weź mnie nie strasz! - Krzyknęła przerażona Natala.
- Dobra, sorry. Mów o czym gadaliście! - Byłam strasznie podekscytowana.
- Okej okej, spokojnie.
- Powiedz w końcu! - Nalegałam.
- Kendall zaprosił mnie na randkę! - Powiedziała, obie zaczęłyśmy się cieszyć i tańczyć ze szczęścia ( http://angelikahenderson.tumblr.com/post/72999052624/happy-dance )
- Kiedy? - Zapytałam.
- Dzisiaj po ich koncercie.
- A gdzie cie zabiera?
- Jeszcze mi nie powiedział. - Odpowiedziała.
- Uuu tajemnica. - Zaśmiałam się.
- No na to wygląda, pomóż mi wybrać w co mam się ubrać.
- Ok znajdźmy coś ładnego.
   Po długich poszukiwaniach, w końcu znalazłyśmy idealny strój na randkę Natalii z Kendallem. Wybrałyśmy to











   Kiedy już wybrałyśmy strój dla Natali, postanowiłyśmy chwilę sobie pogadać. Natalia była bardzo podekscytowana, cały czas o tym mówiła. Zastanawiała się gdzie Kendall ją zabierze, a ja zaczęłam jej zazdrościć. Natalia zawsze miała szczęście w miłości (no oprócz Michała), a ja.. Ja byłam tylko w jednym związku, który zresztą zakończył się nie najlepiej.
- Nadia ty mnie w ogóle słuchasz? - Z moich myśli wyrwała mnie Natalia.
- Tak.. znaczy.. przepraszam zamyśliłam się. - Odpowiedziałam.
- O czym tak myślałaś? - Zapytała, ale ja nie miałam ochoty o tym rozmawiać.
- Nie to nic ważnego. - Powiedziałam, mając nadzieję że Natalia odpuści.
- Wiesz, że możesz mi powiedzieć. - Ona jednak nie chciała odpuścić.
- Naprawdę to nic ważnego. - Powiedziałam, w tym samym momencie do pokoju wszedł James.
- Hej dziewczyny zbierajcie się, za 40 minut koncert. - Powiedział.
- Już idziemy! - Powiedziałyśmy równocześnie. Wzięłyśmy torby i wyszłyśmy z pokoju. Przed wyjściem Natalia chwyciła mnie za rękę i powiedziała:
- Wiesz, że prędzej czy później będziemy musiały dokończyć tę rozmowę.
   Wiem o tym, pomyślałam. Ale wcale nie chciałam kończyć tej rozmowy. Nie chciałam wracać do tego co wydarzyło się dwa lata temu. Już dawno o tym nie myślałam, zapomniałam o tym, a przynajmniej tak mi się wydawało. Zaczęłam przypominać sobie wszystko co się wtedy wydarzyło. W moich oczach pojawiły się łzy.
- Wszystko w porządku? - Usłyszałam głos Logana.
- Tak wszystko ok. - Skłamałam.
- Przecież widzę, że nie. Powiedz co się stało. - Powiedział i spojrzał mi w oczy.
- Słuchaj Logan, nie ma teraz czasu, żeby rozmawiać za pół godziny gracie koncert. A po za tym nie mam ochoty o tym rozmawiać. Przepraszam - Odpowiedziałam i poszłam za resztą.
*Oczami Logana*
   Nadia nie chciała ze mną rozmawiać. Coś się stało, wiem o tym. Muszę z nią koniecznie porozmawiać, zrobię to po koncercie. Natalia wychodzi z Kendallem, więc to dobry moment, żeby z nią pogadać bo będzie w pokoju sama. Muszę się dowiedzieć dlaczego była smutna, nie mogę patrzeć jak cierpi...
----------------------------------------------------
No to tyle w tym rozdziale. Jak myślicie co takiego wydarzyło się dwa lata temu? Czy Nadia powie o tym Loganowi? Czy randka Kendalla i Natalii się uda?
Tego dowiecie się już za tydzień ;*
Czytasz = Komentujesz

4 komentarze:

  1. heheheheh, randeczka ^^ I to jąkanko <3 ale dziwna ta rozmowa była xD Henderson się zastanawia.....Henderson myśli?! O.o Wzywamy cię boże, co się dzieje? :o czekam :**** i gorąco zapraszam, proszę o komentarz http://this-love-is-forbidden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny fajny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kendall jest... Przyjacielski. Bardzo przyjacielski. Rozdział świetny. Czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  4. Henderson używa mózgu??? O.o
    Świetny rozdział ;)
    Czekam na next *_*

    OdpowiedzUsuń